Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Angst = macht

Ik ben de angst voorbij, machthebbers hebben mij niet langer in hun macht. Er worden vuige spelletjes gespeeld door politici, media, paarse broeken en sprookjesboek verspreiders. Godvrezend, het Woord alleen al. God die zag dat het goed was, andere opties waren des duivels.

Verbijsterd werd er gereageerd op de laatste verkiezing, hoe kon het volk zo verkeerd haar stem uitbrengen. Om afschuw uit te spreken werd er een blik mastodonten en tyconen open getrokken, maar dat opende wel mijn ogen. Het platgezeten pluche moest plaats maken voor een ander gareel, en nu zit men bangig bijeen in een onverwachte oppositie.

Roken betekent veroudering, kan opgevangen worden met diverse links- danwel rechtsdraaiende yoghurts of met een elastieken foundation. Voorkomt kankerdarmen en rimpels.

De angstzaaiers betichten de tegenstander van haatzaaien.

Ik ben bang voor het moment dat ik de macht over mezelf verlies.

Schrijver: Fred, 24 oktober 2010


Geplaatst in de categorie: maatschappij

4.0 met 7 stemmen 380



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Varifocus
Datum:
24 oktober 2010
Blijf schrijven, Fred. Als je je pen naast je neerlegt, raak je de angst over je stuur echt kwijt.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)