Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Weer thuis...

Sinds vanmorgen zijn we weer op Nederlandse bodem, teleurgesteld moeten we de feiten onder ogen zien, zonder Myra en zonder kleinkind gaan we verder met ons leven.
Het feit dat ons huis verhuurd is en we dus niet echt naar huis kunnen zorgt wel voor de nodige problemen.
We checken in in een hotel, vanuit daar bekijken we of we ergens wat kunnen huren, al is het een caravan, we moeten wat...
'n Vaal zonnetje geeft me een blij gevoel en ondanks alle tegenslagen ben ik blij weer hier te zijn.
Walter praat niet zo heel veel, het hoognodige komt eruit, ook hij zal zijn leven weer op de rails moeten krijgen, zonder vader, vriendin en baby.
Al met al is het misschien wel beter zo, maar ik vraag me af of hij het erbij zal laten.
Na wat speurwerk is het huren van een stacaravan een eitje...ik besluit erop in te gaan als ik thuis ben wezen melden dat we er weer zijn...
Onze huurders zullen wel schrikken, afwachten maar!

Schrijver: Thea Kuperus-Hulsbus, 2 december 2010


Geplaatst in de categorie: kinderen

4.0 met 3 stemmen 245



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)