Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Het beloofde land

Tussen de wolken en aarde bevond ik mij. Vruchtbare grond onder mijn voeten en met mijn hoofd in de wolken.
Het voelde als de tijd om te oogsten maar tijd gaat ook voorbij als je alleen knippert met je ogen. Bedrogen is diegene die niet luistert naar zichzelf en daarom luister ik heel goed totdat ik ben daar waar het moet. Jij bent belangrijk in mijn leven maar mijn hart houdt niet van liegen. Dat mijn hart niet langer kloppen zal als ik jou zou bedriegen. Kon ik mijn vleugels nu maar uitslaan, kon ik maar een worden met de vogels. Kon ik maar wachten op een plek totdat mijn vuur voor jou gedoofd is. Kon ik maar zwemmen met de vissen en mijn pijn bij hen verdrinken, kon ik maar samen zijn met jou maar ons schip is aan het zinken. Ik hou van jou oneindig maar ik weiger zo te leven. Misschien heel even nog.. maar laten we samen pijn verwerken, laat mij snel de wijde wereld zien. Laat me voelen dat ook jij vleugels wil en geef mij dan wat ik verdien.

Schrijver: N.G.
Inzender: Goezinne, 16 augustus 2011


Geplaatst in de categorie: liefde

2.5 met 2 stemmen 170



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)