Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Hardwerkende Nederlanders

Volgens onze minister-president Mark Rutte, een verwende vrijgezel met alles wat zijn hartje begeert, een tijdelijke schertsfiguur, die bij gebrek aan beter het Ivoren Torentje bezet houdt, voorzichtige onzin uitkraamt en bangelijk zijn positie niet op het spel zet, moet Nederland weer geregeerd worden door de hardwerkende burgers, om de werkcultus maar eens te onderstrepen als het hoogste goed op aarde, zoals er op sommige grafstenen wel staat 'Werken was zijn leven', alsof het leven nergens anders geschikt voor is!, terwijl werkelijke vooruitgang niet in slaafse werkzaamheden zit, maar eerder in zielsbevrijde, nieuwe wegen. Die rottige Rutte zou eens moeten weten hoezeer er aan de onderkant van de samenleving harder wordt gewerkt om overeind te blijven, dan in zijn zogenaamde hardwerkende kringen! Maar hij wenst de onderkant niet te zien, vertoeft liever in zijn gegoede, o zo hard zwoegende en zwetende op niveau volk. De mensen die toch al amper rondkomen, worden volgend jaar nog eens extra gekort op hun bestaansrecht, terwijl de extreem rijken met rust gelaten worden. Elitemensen verheffen zich boven het gepeupel, de tweedeling wordt uitvergroot, dwazen wanen zich meer omdat ze rijker zijn, het tegendeel is vaak waar en de rijken werken vaak veel minder hard dan de armen, omdat ze toch al rijk zijn. Het socialisme is daadwerkelijk aan het verliezen en de arrogantie van de rijken sluit iedere saamhorigheid uit. De term 'hardwerkende Nederlanders' is een sterke onderschatting en uitfluiting van de hardwerkende, helaas minder bedeelde arbeiders. Ik spuug op dit hautaine kabinet!, die down-to-the-bottum-people harteloos uitsluit en hun boven hen verheven artistieke integriteit jaloers uitkotst!

Schrijver: Joanan Rutgers, 17 september 2011


Geplaatst in de categorie: politiek

5.0 met 2 stemmen 715



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Monique Methorst
Datum:
17 september 2011
Email:
moimoniquelive.nl
Ha, jij las hetzelfde als ik bij dijken, zij gaan er ook aan al die mensen voorbij die gedwongen ontslag kregen bijv of mensen die niet meer mogen werken, al willen ze wel.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)