Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Wilde taal

Ons aller Geert Wilders heeft wel het grote lef om de knuppel in het hoenderhok te gooien. Echter het ontbreekt hem klaarblijkelijk aan de moed om over zijn eigen schaduw heen te stappen en het gesprek aan te gaan.

Zolang hij zich beperkt tot het uitslaan van allerlei wilde taal, zal de politiek die hij voorstaat dan ook eerder een slopend karakter hebben daar er van hem tot nog toe niets constructiefs te verwachten is.

Dat houdt ook in dat zijn rol eerder die is van een soort van sloper van het oude bestel. De vraag is wie er dan voor gaat zorgen dat Nederland zich vernieuwt door vanaf de basis te gaan werken aan een constructieve aanpak.

Zolang hijzelf op deze toer doorgaat, zal zijn rol vroeger of later uitgespeeld zijn, daar hij nou niet bepaald het vertrouwen wekt dat men van een leider verwacht.

De vraag is wie er dan opstaat om het puin te ruimen en de weg vrij te maken voor een nieuw Nederland waar alle Nederlanders weer in goede harmonie met elkaar willen en kunnen samenleven.

Schrijver: Boomvader Ruerd, 20 november 2011


Geplaatst in de categorie: politiek

2.5 met 4 stemmen 100



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)