Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Grote schoonmaak

U mag blij zijn dat ik niet in de politiek zit, ik ga namelijk verder dan Geert en Roemer samen.

Ik zou alle subsidies afschaffen, waarom meebetalen aan iets dat ik me niet kan veroorloven of waar ik niet in geloof danwel het niet mee eens ben ?

Ontwikkelingshulp aan de derde-wereldlanden, het helpt niet, zo'n 60 jaar is men bezig in de marge en het levert alleen maar dikke zwarte speknekken op. Ter compensatie worden vluchtelingenkampen overspoeld door Femke's Halsema en Al Shabaab, mededogen en AK47.

CWI, UWV, re-integratie bureaus, weg er mee. Daar hebben mensen werk omdat andere mensen geen werk hebben. Hoe hypocriet wil je het hebben ?

Vrijwilligerswerk is gewoon slavenarbeid en een smerig beroep op mijn geweten. Deze mensen moeten betaald worden voor hun inspanningen.

Twee paspoorten kan niet, kiezen of wegwezen.

Speculanten moeten dood, zij spelen met leven.

Schrijver: Fred, 20 november 2011


Geplaatst in de categorie: maatschappij

4.0 met 6 stemmen 88



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
23 november 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Dit is weer een originele riedel van Fred, alleen hij kan dat zo schrijven, want Fred is de enige echte schoonmaker,al dan niet op de loonlijst van...
haal die pleeborstel er wel bijtijds uit hé, anders ga je het riool ook nog opschonen...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)