Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

CHINEERLANDS DAGBLAD, 1 MEI 2012

Protest OZB

(Van onze leerlingverslaggever)

Duizenden kleine blote huizenbezittels gaan morgen protestelen tegen steeds maal stijgende gemeentelijke belasting OZB.

In het Noorden van het land worden gemeentehuizen bezet om eind te maken aan OZB als WC (in Chinees zeel vies woord!) van gemeenten om schulden van mislukte dakdekkersprojecten en grondspeculaties mee door te spoelen. Chinese regering heeft laten weten dat ontwikkelingshulp aan Nederlandse gemeenten wordt stopgezet als ambteraren meer dan twee kindelen baren.

Huizenbezitters hopen dat Petel Le Winkel zo snel mogelijk wordt gekozen als burgermeester van RandStad en Ommeland. Alleen een homovader kan Tibet nog bevrijden van treiterijen van OZB-bedlijven.

Vandaag Dag van Arbeid. Vandaag werkten nihu bij Hema, Bijenkorf, bij Droom-en Vreesman waren huni ook Internationale blij.

Vanavond groot vuurfeest op Grote Markt Groningen, rode gezangen van voltallig hondenorkest van Flansien Dlees onder de leiding van Zak Lagewal, in het Chinees!

Tot slot weer het weer: Morgen nog meer morgenlood, decembertempelaturen.


Zie ook: http://youtu.be/XKTToVgAQlU

Schrijver: Yong Yong
Inzender: Ganzedijker, 28 maart 2012


Geplaatst in de categorie: economie

3.7 met 3 stemmen 177



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)