Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Verachtelijk decorum

Prinses microkrediet strooit met belastinggeld in verre oorden, verdrietige armoede in eigen land ziet ze niet, deze prinses is te gek voor woorden. Nog gekker, ze is helegaar geen prinses maar een dochter van een vermeende misdadige stratenmaker op zee. Omhooggevallen kwam ze een prins waterhoofd tegen, het klikte in beide gekke koppies. Ik zie drie maal syndroom van Down, de klik klopt want er vertoont zich een beeld van inteelt.

Dat gezinnetje veroorlooft zich een vakantiehuisje van een paar miljoen tussen belasting ontduikende rijke mensen.

Er moet gewoon een eind komen aan dat theater en aan al die tussenliggende managementlagen. Bastille.....

Schrijver: Fred, 17 april 2012


Geplaatst in de categorie: maatschappij

4.3 met 9 stemmen 460



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
17 april 2012
Email:
joke190411tefort.nl
Griekenland...,
ik ga er straks ook heen, mijn geld is er al, ha.ha!
Naam:
Hendrik
Datum:
17 april 2012
Mee eens, Fred, laten ze maar gewoon gaan werken voor de kost. Die oranje franje ben ik ook beu.
Naam:
astrid
Datum:
17 april 2012
ben het volledig met je eens.... en met George....
Naam:
George
Datum:
17 april 2012
Dus niet Le roi est mort, vive le roi
maar
Vive la republique!
Chapeau
Naam:
Len Cornelis
Datum:
17 april 2012
Misschien wel erg lomp geformuleerd. Met strekking wel eens. Tegen de vijf miljoen euro voor een tweede huis. In Griekenland! Tot voor kort, of nog steeds, de treurige bananenschil in Europese malaise.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
17 april 2012
Email:
moi636yahoo.com
En op koninginnedag krijgt het klootjesvolk te horen dat er ingeleverd moet worden, door allemaal de schouders eronder, zoals elk jaar.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)