Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Onze bezuinigingsronde...

Is het jullie ook al opgevallen dat elke keer dat men het in Den Haag over bezuinigingen heeft dit gewoon betekent dat wij weer extra in de beurs gepakt worden? Nou dan heb ik nieuws voor Mark Rutte de echte bezuinigingen komen eraan namelijk de bezuinigingen die het volk gaat doorvoeren op alle overbodige lastenverzwaringen die men bedenkt om in onze beurs te kunnen graaien.
Mark we hebben geen geld meer over voor een schatkist die op een bodemloze put lijkt, want we hebben genoeg gegeven.
Mark we hebben geen geld meer over om jullie riante salaris te betalen.
Mark we hebben geen geld beschikbaar om jullie dure plannetjes te betalen dure plannen die alleen een minderheid wat opleveren terwijl de rest in de kou blijft staan.
Mark geloof me maar we hebben geen geld meer in onze beurs om jou te helpen 'bezuinigen' op dingen waar we gewoon recht op hebben in een beschaafd land.
Dus als je bij ons aanklopt voor weer extra geld dan kom je van een kouwe kermis thuis want dat geld is er niet of wel soms?

Schrijver: Boomvader Ruerd
Inzender: Ruerd Visser, 30 augustus 2012


Geplaatst in de categorie: politiek

0.0 met 1 stemmen 86



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)