Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Goudmijn

Steeds vaker kan je constateren dat de reacties op de nieuwssite ’NU.nl’ een goudmijn vormen.

De kwaliteit van de gemiddelde reactie op bijna ieder onderwerp dat op deze populaire site wordt gepresenteerd is dermate hoog dat je plaatsvervangende trots voelt dat het hier medelanders betreft die zo weldoordacht spontaan reageren.

Ik kies een willekeurig onderwerp: ‘Excuses Mansveld’.

Een 300-tal reacties is daarop binnengekomen.

Een kleine greep:

• Eurohater: Die Mansveld en die Schulz zijn het klassieke voorbeeld corruptie en lafheid op het hoogste (laagste) niveau. Wat een smerig tuig!
• Whisserver: Ik zeg smeergeld!!!
• M52: Eruit met dit met mensenlevens spelend zooitje.
• Hc ns: rot nou ff snel op word hier echt strontziek van geblunder geblunder geblunder nu begrijp ik waarom bea er mee stopt. Wat een ongelofelijk klote land is dat aan het worden
• Marco-1975 Weg met haar! Niet te vertrouwen!!!!
• GLI1402: Eén groot stelletje incapabele personen daar onder leiding van een nog grotere leugenaar!
• LOMAR000: Inpakken in een grijze platick zak, strikkie erom en bij het vuil plaatsen Vuilnisman mag deze corrupte tut ook mee!!!!!
• @Haarlem: Ach, ze blijven de boel belazeren zoals ze dat met alles doen
• Hypertje 32: Firma liegen en Bedriegen bestuurt Nederland
• John 1234567: Die Mansveld is een ZWAKKELING!!
• MagdaBreda: Gewoon buiten schoppen, is met opzet achter gehouden. Fraudeurs, oplichters zijn het.
• Schijt aan Europa, en Rutte 2: OPZOUTEN met die Flut kabinet van List en Bedrog..VERKIEZINGEN binnen 2 maanden!!!
• Lizaliza: weer zo n excuustruus waar je niks aan hebt, afvoeren die hap
• Karlovacko: weg met die grijze graaipot!
• Griswald: Wat een kakkerlak, wijzen naar haar ambtenaren.
• Peugeot: excuses, excuses? Op staande voet ontslaan die muts
• Democraat: als je een goede crimineel bent kun je minister worden.
• Killroy1972: Hoe vaak hebben we dit al niet gehoort. Ik ben inmiddels alle vertrouwen in de politiek verloren. Het is 1 grote corrupte zooi die zelfs de samenleving als inleg gebruikt..
• Loutje 13: verwijderd door de reactie
• Metaphysical: is dat nou een man of een vrouw die Mansveld?
• Vinyl_Lover_1972: het is toch GVD ongelofelijk, ze komt er mee weg! Aftreden !!!!!!!!!!
• Ericje_1: Steekwoorden zijn: malversatie, corruptie, meineed, nepotisme, incompetentie en onschendbaarheid. Tel je alles op, dan is steevast het antwoord: (semi)overheid. Door en door rot, tot diep in de kern!
• Tessie255: Goed he als die vrouwen in het Kabinet (maar niet heus). Heb het idee dat die nog meer verzieken dan SamRutte.
• Jan W: Dit gedrag van Mansveld is in basisprincipe crimineel
• Jakob1000: Haagse rotzooi met als voorbeeld een liegemdep. Pvda en vvd wees opener of over 3 jaar gaat het mes over jullie keel.
• Hugin 1962: Opkekke, raar wijf
• Koningscobra: Zo de zaak belazerd en weg ermee, hoe moet je zo iemand nog vertrouwen, maar ja ze is van de PVDU (partij van de uitwringers) dus blijft lekker zitten. Een grote moosput. Nog nooit vertoont, er zijn erbij die liegen als ze al adem halen.

Waar een kleine land als het onze trots op kan zijn: open communicatie in een open democratie op het wereldwijde web: grote klasse.

Schrijver: O.U.Deis, 1 februari 2013


Geplaatst in de categorie: internet

1.5 met 38 stemmen 336



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Suus Jongmans
Datum:
1 februari 2013
Fijn politiek correct hartenkreetje.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)