Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Misdienaar en misbaksel

Kijk dan, nederig schepsel, kijk in de spiegel wie je bent. Kind van Maria en Jozef, Jezus Christus nog aan toe, je lijkt niet op je ouders want een of andere idioot besloot zijn beeltenis aan jou te geven. God is geen schepper, hij is een opschepper en opgescheept met een minderwaardigheidscomplex, evenbeeld uit beeld want misbaksel.

Geef mij dan maar de duivel, zogenaamd verleidend tot zondig gedrag. Daar kun je nog lol aan beleven, ondanks de mismaaktheid die je van de schepper hebt gekregen, ik sla het kruis en hoop op geen zegen.

Schrijver: Kareltje, 23 maart 2013


Geplaatst in de categorie: humor

0.8 met 12 stemmen 153



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
G.O. Thalgo
Datum:
24 maart 2013
Je verduveld wrange gevoel voor humor schijnt jou extra vleugels te geven. Sommige gelovigen vinden parkieten misschien opeens minder leuk. Een enkele ongelovige lacht zelfs, enigszins verbaasd, als een boer met kiespijn.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
24 maart 2013
Jouw visies over God en de duivel zijn humorloze misbaksels. Verdwaald schaapje, moge de zegen van de Nieuwe Herder in Rome zich persoonlijk over jou ontfermen!...
Sint Franciscus was ook een duivelaanbidder alvorens hij heilig werd verklaard!...
Sint Paulus vervolgde ook in zijn donkere verleden de christenen!...
Voor dat je het weet, ontdoe je je van je satanische carnavalspak en blijk je één van de vele, brave ja-knikkers op het Sint Pietersplein te zijn!...
Als opschepper met een minderwaardigheidscomplex ontmaskerd en gedreven bij iedere uitspraak van de paus een kruis slaande en dikke, ongekende lol belevend!...
Naam:
K.Riusweg
Datum:
23 maart 2013
"Ik sla een kruis en hoop..."

nu val je door de mand,
geen geloof dan ook geen bijgeloof!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)