Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Voeten in de aarde

Kalknagels, schimmel en kloven. Niet te vergeten een teveel aan eelt. Voeten, nu vooral van dames die publiek willen zonnebaden dan wel flaneren in open schoeisel, hebben het hard te verduren. De reclame speelt daar hardhandig op in, met dergelijke tekortkomingen kunnen moderne vrouwen zich niet vertonen.

De prins op het witte paard kunnen ze gedag zeggen vanwege de witte overvloed die jeukt als de neten, maar wel verlangens oproept. Neem me zoals ik ben, de reclame schrijft anders voor, werkelijke gevoelens worden met voeten getreden, paarse broeken dwingen de vrouw in een keurslijf, een karikatuur met sublieme voeten.

En dan heb ik het nog niet gehad over buikjes, landingsstrips tussen dijen, pakjes shag onder de oksels en onverwaxte benen. Tussendoor moeten diezelfde deernes ook nog lekker ruiken, aantrekkelijk gekleed gaan en het juiste gezicht op hun facie modelleren.

Emancipatie, voeten in de aarde, zet je schrap...

Schrijver: Fred, 3 juli 2013


Geplaatst in de categorie: vrouwen

3.0 met 3 stemmen 139



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)