Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Prof.dr. M.G. Spiertz, gewoon hoogleraar in de Geschiedenis van het Nederlands Katholicisme aan de Katholieke Universiteit Nijmegen, erkende destijds plotsklaps heel direct als eerste mijn sterke persoonlijkheid, die groots zou uitgroeien!
Ik ben hem nog altijd zéér dankbaar voor zijn rol in mijn gehele leven!

Schrijver: Petra Hermans, 27 december 2013


Geplaatst in de categorie: bedankt

1.0 met 2 stemmen 229



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
nita
Datum:
29 december 2013
Email:
anitabexs4all.nl
Ja ik ken dit soort werkgevers. Ik heb ze echter immer staand, i.p.v. op mijn knietjes vriendelijk bedankt voor de eer. Zijn persoonlijkheid zwakte hiermee af ja, maar....zelf kom je er desondanks wel hoor!
Naam:
Dyenne
Datum:
28 december 2013
Email:
Dyenne72home.nl
Beste Petra,
De enige die nu echt trots op jou is, ben jezelf.
Helaas kan ik jouw mening hierin niet delen.
Het is te veel wat jij hier post. Als het nu echt goed was en ook inhoud had, had ik begrip voor maar de meeste beweringen hebben rare zinnen die verwarrend zijn als je ze leest.
Mijn tip, ga eens wat nuttigs doen met je leven.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
27 december 2013
Email:
worldpoet546live.nl
Ik weet, dat er iemand nu heel trots op me is!
Naam:
Nico Noorman
Datum:
27 december 2013
Email:
niconoormanhotmail.com
Ook wij danken Prof.dr. M.G. Spiertz op onze blote knieën Petra.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)