Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een man zonder woorden.

Het is fijn om dingen te delen met iedereen.
Dit verhaal heb ik een beetje bewerkt met wat foto's en muziek.
Héél leuk om te doen.
Dit filmpje heeft dus de titel: Een man zonder woorden.
Ik hoop dat men ervan geniet.


Zie ook: http://youtu.be/tWdd_rJ9w8c

Schrijver: Alida Booij, 3 maart 2014


Geplaatst in de categorie: film

4.0 met 1 stemmen 184



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Alida Booij
Datum:
6 maart 2014
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga zeker verder met filmpjes/voorstellingen maken. Er is al een vooruitzicht dat mijn werken op DVD uit zullen komen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
5 maart 2014
Je filmische kunstwerk heeft me ontroerd. Vooral dat moment, waarop de schoolkinderen bij de zwaai-opa aanbellen en vragen 'Waar is opa?'. Opa toonde zijn liefde voor de opgroeiende kinderen. De kinderen toonden hun liefde voor de kindgebleven opa. Magnifiek in elkaar gezet! Op Japanse wijze. Adembenemend liefdevol geregisseerd! Zeker een Oscar voor de korte (animatie)film waard! Ik sluit me aan bij Günter, ga alsjeblieft voort met deze subtiele kleinoden!...
Naam:
Günter Schulz
Datum:
4 maart 2014
Heb met veel genoegen en ook met ontroering naar het verhaal gekeken. Het geheel munt uit door een eenvoudig verhaal, met zorg en timing in beeld gebracht. Ik hoop, dat je er met veel plezier in doorgaat; wie weet waartoe het ooit leidt.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)