Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

valse perioden

Via het geloof en de politiek worden nietsontziende valse beloften verspreid.
Dit wordt gretig gehanteerd bij de dwazen en aanvaard door idioten.
Meer hier over....

"de Ziel van Wrakhout"

http://www.mijnbestseller.nl/shop/index.php/catalogsearch/result/?q=de+ziel+van+wrakhout


Zie ook: http://www.ivangrud.nl

Schrijver: Ivan Grud, 19 april 2014


Geplaatst in de categorie: politiek

3.4 met 13 stemmen 252



Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
Ivan
Datum:
28 april 2014
Email:
grud-ivanhotmail.ph
Eigen bontjes doppen? Geraakt voelt? En ‘Jij’, mijn freelance Psychiater?!
Joanan Joanan toch, het is alweer een getuigen van u op de zo alom overbekende denkwijze waarvan het u maar niet wil lukken deze eens te reorganiseren.
Altijd weer dat zelf kietelen via een (verre van originele) reactie, hetgeen mijn inziens de lezers van deze site meewarig het hoofd doet schudden doch het u niet kwalijk nemen, in tegendeel zij tonen begrip.
Geraniums al water gegeven?
Vr/Gr Ivan
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
28 april 2014
Vraag jezelf maar eens af, waarom je je zo flink geraakt voelt?... Dat mag je helemaal zelf gaan doen, je eigen boontjes doppen, want ik pas ervoor om je free-lance psychiater te zijn!...
Naam:
Monique Methorst
Datum:
28 april 2014
Email:
moi636yahoo.com
Begrijp alle commotie niet, wat is er mis met een beetje reclame voor eigen werk?
Naam:
Ivan
Datum:
24 april 2014
Email:
grud-ivanhotmail.ph
Ja daar gaan we dan, mijn goede vriend de alles en niets ontziende geranium Ridder,
Wat is er met u aan de hand. Ga mij nu niet vertellen dat de geraniums het begeven hebben en u aldus uw blik in de wereld (althans in uw directe omgeving) heeft kunnen aanschouwen.
Dat was even schrikken, gelukkig was daar de bijval van de vrouw met de baard, en ja jullie waren het eens.
Het bevreemdde mij wel, dat u beiden als ‘deskundige’ u zonder het werkje gelezen te hebben een oordeel weet te vormen.
Maar… dat is algemeen bekend, maakt niets uit, wat hoe of wie, nee op de barricaden, gillen al dan niet terecht of /en ondersteund, ‘nee’, fijn we hebben er een.
Je bent een aardige oude onwetende man, nog maar eens, doe eens een vaker een lampje in je bureaulamp, betaal de glazenwasser op tijd en wellicht…… enne mevrouwtje die apparaatjes met drie mesjes scheren echt goed.
Naam:
J.de Groot
Datum:
22 april 2014
Email:
degrootjoke27gmail.com
Och jee, Regatta heeft ontwenningsverschijnselen.
Het Tabblad Dijken is nu al een tijdje gesloten,
en ja, dan moet er toch even weer 'iemand' de les gelezen worden.
Zeg ik dat nu weer helemaal verkeerd?
Dacht het niet.
Iedereen moet nu weer -DE- artikelen, boeken, kranten, info materiaal gaan lezen, de meester/es is weer opgestaan.

Wie riep dat ook al weer: ben ik nu zo slim en zijn jullie zo dom?

Lezen dit mensen, en dit, en dit, en dit...
Mag een mens misschien ook zelf denken en iets vinden?
En wie weet nu wat een ander wel of niet gelezen heeft, die er niet zo mee te koop wil loopt?

Mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben vallen altijd terug op iets, wat een ander al eerder geschreven heeft, daar mag je het dan allemaal mee eens zijn, geen probleem, maar dring het niet op aan een ander!

Haal je neus eens uit de boeken/artikelen/en wijsbegeerten.
Ga gewoon eens de frisse lucht in.
Naam:
Regatta
Datum:
22 april 2014
Me dunkt dat Joanan pittig verwoordt wat ik zelf ook voel bij het lezen van deze hartenkreet, die in feite alleen maar bedoeld is als reclame voor Grud's "De ziel van wrakhout".

Het populaire deuntje dat erop neerkomt dat religie de bron is van alle kwaad en de wereld er een stuk mooier zou uitzien als die pestilentie met wortel en tak wordt uitgeroeid, getuigt van een uiterst gebrekkige kennis van de (godsdienst)geschiedenis. Zoals zo vaak wordt hier jammer genoeg iets bestreden op grond van sentimenten i.p.v. op basis van argumenten.

Ik denk dat het artikel "De mythe van religieus geweld" duidelijk laat zien dat de uitspraak van Ivan Grud fundamenteel onjuist is. Het is hier te vinden: www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/article/detail/3122264/2012/01/15/De-mythe-van-religieus-geweld.dhtml
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
21 april 2014
Maar pas op voor Ivan Grud, want die veinst de zoveelste goeroe te zijn, die wel ware beloften inwilligt! Alle dwazen en idioten, opgelet, verbind u met de Ziel van Wrakhout en uw ziel is gegarandeerd van een behouden vaart tot in de eeuwen der eeuwen. Koopt u allereerst zijn verlichtende boek en voor verdere financiering van zijn revolutionaire denkbeelden kunt u hem via zijn email persoonlijk benaderen. De beeldenstormfanaat staat in paranormaal contact met de zielen van Nietzsche, Darwin, Klazien uit Veen, Sartre, Titatovenaar, Kluk-Kluk, boer Koekoek en heel merkwaardig, Joop den Uil. Waarom zouden we iemand geloven, die het geloof afzweert?...
Naam:
J. de Groot
Datum:
20 april 2014
Een duidelijke stellingsname.
Niets op tegen!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)