Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Foute vrouwen

Meestal zijn ze kleiner dan gemiddeld, hebben een naar voor kortgeknipt kapsel en een kinnenbakje met een uitgesproken rrrrr. Als je vraagt naar hun mening dan rollen de ogen omhoog, alsof ze op zoek zijn naar een gelijk waar geen discussie over mogelijk zou moeten zijn.

Ik heb werkelijk alles gedaan om de vrouwen in mijn leven te behagen, ging in de fout door te vragen: 'Wat wil je nou?'.

Daar heb ik dus nooit een antwoord op gekregen.

Schrijver: uw toegenegen dorpsidioot, 9 juni 2014


Geplaatst in de categorie: humor

3.3 met 7 stemmen 138



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 juni 2014
Wat vrouwen willen, is net zo raadselachtig als wat mannen willen! Om in jouw quasi-humor door te gaan, zijn er net zoveel foute mannen. Liefhebben is op zich een hele klus en niet een sekse-aangelegenheid. Er zijn ook heel veel vrouwen, die minder stellig in hun overtuigingen jegens mannen zijn, je hebt ze klaarblijkelijk nog niet ontmoet. Hopelijk kom je binnenkort een goede vrouw tegen en kunnen we dan wat meer clementie verwachten!...
Naam:
Ben van Haren
Datum:
10 juni 2014
Vragen aan vrouwen wat ze willen...rrrrr: nooit doen!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
9 juni 2014
Belachelijk.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)