Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Jaloezie

In mijn omgeving heerst een enorme jaloezie tegenover mijn activiteiten op deze site. Zelfs afkomstig van mensen die ik in het geheel niet ken, mensen die zwelgen in hun vooroordelen en maar al te graag leugens geloven. Er wordt zelfs beweerd dat ik plagiaat pleeg, door walgelijk jaloerse mensen die een mens met creatieve eigenschappen de grond in willen boren.
Mensen die op een heel stiekeme - en achterbakse manier deze laster rondstrooien, maar te laf zijn om hun eigen beperkingen onder ogen te zien. Mensen die mij discrimineren ten opzichte van de overige inzenders.
Bij deze moet ik deze mensen teleurstellen, helaas voor u komen al mijn beweringen en gedichten uit mijn eigen brein voort.

Schrijver: Wilma de Bruïne, 16 augustus 2014


Geplaatst in de categorie: discriminatie

3.0 met 6 stemmen 553



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
25 augustus 2014
Van Haren, dit is mijn wachtwoord, probeer het maar eens. Voor jou is het een manier van reagluren, mensen die zo reagluren willen graag gelijk hebben maar vooral krijgen.
Succes ermee!
Naam:
Ben van Haren
Datum:
23 augustus 2014
Wilma, argumentum ad hominem is dat je wachtwoord?
Of je stopwoord...
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
20 augustus 2014
Ben van Haren, dit is een argumentum ad hominem, een slecht reaguursel, raakt werkelijk kant noch wal. Ben jij soms heel stiekem een jaloerse doos?
Naam:
Ben van Haren
Datum:
19 augustus 2014
Verhuizen?
Maar het zal voor jou overal moeilijk worden,
hoe zou dat nu toch komen?
Naam:
Bram
Datum:
18 augustus 2014
Beter benijd dan beklaagd.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)