Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Godinnen bestaan niet

Een prinsesje ben je, papa zei het zelf. Totdat jij je eerste bloed voelt vloeien, pijnlijk verbijsterd voel je je heel erg kut. En ook je borstjes zwellen tot proporties om te pronken, alleen, dat wist je nog niet.

Bewust van je eigen lijf pak jij jezelf in, niemand hoeft dit te zien, toch ? Naast ander vocht breekt het zweet je uit, onzeker zoek je bescherming en is je vader geen factor meer waar je altijd op kon rekenen. Sterker nog, ondanks je onvolkomenheden heb je een absurde band met het andere geslacht, onverwacht, aantrekkingskracht.

Glorieus betreed je het pad, net zo makkelijk heb je de een na de ander gehad, een lijf zo glad als dat van jou zet mannen in vuur en vlam. Maken en breken, jouw ogen bekeken een lekker kontje met wellust.

Je bent een godin en jouw lijf komt niets tekort, maar dan slaat leeftijd toe en reclames duiden waar het jou aan schort. Een borsteltje die geen klontjes veroorzaakt in je wimpers, cosmetisch gedruis omdat je waard bent, kalknagels en vaginale schimmel, extra vleugel voor je poepgat opdat je niet gaat woelen in het door jou gekozen bed. Godinnen bestaan niet.

Maar jij mag er zijn...

Schrijver: randverschijnsel, 13 september 2014


Geplaatst in de categorie: vrouwen

4.2 met 5 stemmen 164



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Jennifer
Datum:
15 september 2014
Mooi onder woorden gebracht al die "zogenaamde"
belangrijke dingen in een (vrouwen) leven,
de reclames maken van mensen een onwaardig "ding" als je hen niet gebruikt, dan kan je opvliegen hoezo vleugeltjes?
Van baby naar bakvis en naar opoe,
met vleugeltjes inleggen maar!
Vlieg op al die kutreclames!
Naam:
J.de Groot
Datum:
15 september 2014
De mooiste band die er bestaat tussen een Man en een Vrouw dat is de goede band tussen een Vader en zijn Dochter!
Mooi beschreven Fred, Godinnen: ga toch heen....

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)