Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Merg en been

Stemmen is een democratische verworvenheid, maar er gaan steeds meer stemmen op die het gelijk overstemmend aan hun kant willen krijgen. De schreeuwmaatschappij is geboren, misschien moet ik maar eens een schilderijtje produceren.

De mens wordt steeds luider edoch niet verheffend, religieus knalt men er steeds meer op los en weekendshows dansen en kijk mij eens gaan wat ik kan het dak er af.

Verbijsterd kijk ik naar het onbenul dat fameus afgerekend wordt in een mediacircus dat zijn weerga voorheen niet gekend heeft. Rutte glimlacht zo vals als het maar kan, hij keert de kast zijn rug toe en komt er maar niet uit.

Ruggengraat vangt bot, misschien valt er nog soep van te maken of is er geen poot meer om op te staan ?

Schrijver: Fred, 8 februari 2015


Geplaatst in de categorie: humor

4.1 met 9 stemmen 236



Er zijn 9 reacties op deze inzending:

Naam:
An Sjovis
Datum:
10 maart 2015
Edele heer Rutgers, met verbositeit win je geen punten, het is gebakken lucht. Dat je (als zelfbenoemd lama) hoog boven het gepeupel der zondagsdichters denk te zweven zou kapitein Haddock samengevat hebben in één kort zinnetje; 'genie der Karpaten'. Het kenmerkt je dat je anderen allerlei mentale aandoeningen toeschrijft, maar niet tot enige introspectie bekwaam bent.
Naam:
Ton Hettema
Datum:
9 maart 2015
De wereld gaat ten onder aan de kift
Noem het polemische onenigheid
Een spel van geestelijke lenigheid
Dat quasi lift op het ventiel van drift

Ik hou persoonlijk wel van 'n potje stoeien
Maar laat het liefste duizend bloemen bloeien
Naam:
T. Petter.
Datum:
22 februari 2015
@ J.Rutgers,
Dat geloof ik graag,
het is een uitputtingsslag voor iemand die zich hiermee bezighoudt.
De vraag is nu wie zit op een openbare schrijfsite te wachten op een dolgedraaide schrijver?
De inhoud van u schrijven laat ik buiten beschouwing nu, gaat het hier niet om.

Maar geen grens weten te trekken tussen een inzending op een openbare schrijfsite en volkomen leeglopen naar eigen behoeften is op zijn zachts gezegd: TRIEST.
Ik wens u veel sterkte met uw werk/verslaving.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
20 februari 2015
Schrijfterreur? Je moest eens weten hoeveel integriteit ik handhaaf inzake de tot stand koming van mijn schrijfbijdragen! Ik schrijf met mijn hart en dat hart bloedt vaak tot het uiterste aan toe!...
Naam:
T. Petter
Datum:
15 februari 2015
@ J. Rutgers,
Hier is het kernpunt van het onderwerp en uw betoog geheel duidelijk.
DEZE site is dus uw site.
Zelf een site/blog openen is waarschijnlijk een probleem. En dat is te begrijpen, hoe trekt en behoudt men lezers?

Ik denk dat de redactie voor u heel mild is.
Maar ook een dilemma heeft, uw kennis van veel zaken zal zeker bij hen bekend zijn.
Maar het alleenrecht denken te hebben op deze site
is toch een blijk van een gedrag dat iemand niet meer helemaal inschat wat een 'openbare' schrijfsite inhoudt.

De redactie zal daar zeker ook een probleem mee hebben.
Maar met ingrijpen ook (blijkt).
Ik wens u nog veel schrijfterreur en de redactie heel veel sterkte om de regie over deze site nog ietwat te bewaren.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
13 februari 2015
Te pletter slaande T. Petter, mijn veelschrijverij komt voort uit een literaire volheid, die zijn weerga niet kent. Vooral spiritueel gezien barst ik uit mijn voegen en wat je van mij te lezen krijgt, is maar het topje van de ijsberg, ook al omdat deze site me nauwelijks bij kan houden en veel noodgedwongen en met grote spijt in de prullenbak verdwijnt.
Naam:
T. Petter.
Datum:
11 februari 2015
@ J.Rutgers,
ook ik zal me dan maar eens herhalen hier, we zijn nu toch bezig met herhalingen.
U noemt dat Alzheimer.

Ik las dit:
"Compulsieve veelschrijverij is niet meer dan compensatiegedrag voor de leegte."

Zou het kunnen dat "sommige" schrijver op deze site daar ook last van zouden kunnen hebben,
Heer Rutgers?
Simpele vraag toch?
Naam:
Fred
Datum:
10 februari 2015
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg vermeld worden.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
9 februari 2015
Ik kan me herinneren dat je dit al eens hebt opgestuurd, ik wil niet vervelend voor je zijn, maar check even bij je huisarts of je niet aan Alzheimer lijdt. Zo ja, sterkte ermee!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)