Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Het weerzien van mijn 3 dochters.

Eigenlijk is dit het vervolg van mijn vorig verhaal op deze site, en hoe!
Ik heb eergisteren mijn middelste dochter ontmoet, na 9 jaar!
Samen met mijn oudste dochter en haar man ben ik afgereisd naar mijn jongste dochter en haar man en 2 kleinkinderen.
Het was een MEGA ontmoeting!
Een beetje onwennig even, maar we keken elkaar aan en toen kwam de herkenning, bijzonder!
Het was echt nog mijn kleine meissie en ik was ontroerd.
Ik zag ook bij haar bewogenheid en dat gaf mij kriebels in mijn buik, een soort 'moederinstinct'.
Ik voelde bij haar nog wel een beetje weerstand en daar heb ik rekening mee gehouden.
Ze lachte veel en praatte veel en dat vond ik heerlijk om te horen.
We waren na 25 jaar weer compleet!

We hebben genoten, gewandeld, gepraat en heel veel gelachen met 'ons' vieren. Het was perfect, de hele gebeurtenis. Een gebedsverhoring. Hier kan ik weken, maanden van nagenieten!

Heerlijk!

Schrijver: Alida Booij, 20 april 2015


Geplaatst in de categorie: emoties

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 137



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Alida Booij
Datum:
21 april 2015
Bedankt voor je reactie Joanan,
Het was een intensieve belevenis, en de volgende ontmoeting met mijn middelste dochter is ook alweer geregeld! Ik kan mijn geluk niet op!...
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
20 april 2015
Volgens mij is de foto na een gezellige wandeling in een bos genomen. Je dochters zijn schone bosnimfen en het moedergeluk spat terecht van je gezicht!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)