Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een dagblad

Wat goed en nuttig is het toch het nieuws thuis te krijgen
Het zijn toch loeiend hete items die men niet zou willen missen
Test hier je nieuwskennis van de afgelopen week

Gedenkplek voor dode wasbeer

Gerard Joling laat zien dat hij er letterlijk 'schijt' aan heeft

Welke nagellak past beter bij de schoen? Paars of roze?

Zorgen om sterk vermagerde Cheryl Cole

Snowflake van 165KG schoon aan de haak maar…
wil nieuwe Britney worden

Zoenende mannen op cover sportblad

Kabinet vliegt uit voor vakantie ondanks Griekse crisis, ‘het is wat’!

Paus biedt excuses aan voor 'wandaden van de kerk'
“als dat nu geen nieuws is”

En tot slot:
Noorse journalist moet overgeven na 'Tour-dieet'

Het blijft kennelijk moeilijk.

Schrijver: Jan Borst, 11 juli 2015


Geplaatst in de categorie: actualiteit

4.5 met 4 stemmen 79



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Jan Borst
Datum:
13 juli 2015
Er zijn berichten zoals bovenstaande die je kunt negeren omdat ze ronduit te belachelijk zijn voor woorden, echter een item zoals jij beschrijft
(dierenleed)is een gruwel op zich al dan niet voorzien van foto's waarvan men gedwongen wordt het te lezen. Men zou zich ten rade moeten gaan met het publiceren ervan.De contrasten in het overige nieuws zijn veelal zo schrijnend en waarvan men gezien de omvang een beknopt verslag doet, om even te noemen 850.000 chinezen geëvacueerd, let wel 850.000!!!
Gabriëla zoals gezegd: "het blijft moeilijk".
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
12 juli 2015
Ik heb alle door jou genoemde items de goden zij dank gemist. Helaas keek ik vandaag naar eenvandaag met een item over zwanen die door klootzakken mishandeld worden. Kotsmisselijk word ik van dat soort nieuws. Woest, pisnijdig, het doodt de pacifist in mij, want ik wil die kerels een klap verkopen. Maar ik kan niks doen, en zak machteloos en verdrietig in een depressie waar ik nu weer uit moet zien te komen. Ik kijk even een week niet meer, merk het wel als er echt belangrijk nieuws is, met mijn supersonische nos-app op mijn inmiddels alweer verouderde mobieltje dat twee jaar geleden heel hip was.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)