Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Aanvulling.

Graag wil ik toch nog even een aanvulling plaatsen hier.
Na het lezen van div. reacties op meerdere inzendingen.
Ik heb al geschreven in mijn vorige hartenkreet dat het
financiële plaatje er niet rooskleurig uitziet hier nu.
Om niet in herhaling te vallen, zeg ik lees mijn vorige inzending.(Kwartje)
Wat mij wel bevreemdt is dat er mensen/schrijvers zijn die
niets willen weten van: ' reklame (lees) adverteerders '.

Als ik me goed herinner zijn die er in het verleden toch altijd al geweest. Zeker in de gloriejaren toen de site echt heel druk bezocht werd.
Vanwaar nu ineens die afkeer van die hedendaagse broodnodige ondersteuning van deze site door adverteerders?
Ik zou van de Heer Mosterman wel eens willen weten met hoeveel van deze bedrijven hij in al die jaren in zee is gegaan.
Alleen al als ondersteuning voor het idee dat een site niet van de wind alleen kan draaien.

Maar al die adverteerders zijn nu met de noorderzon vertrokken. En nu moet ook de site misschien wel de brug op moet halen.
En nee dat kan ik helemaal niet leuk vinden.
Maar wel heel begrijpelijk.

Ps. een inlogprocedure voor reactiegevers is heel gebruikelijk op vele schrijfsites. Ook als men een waardering wil geven in welke vorm dan ook, moet men zich aanmelden. Er is zoveel vals gespeeld overal en daarom is ook dit onderdeel bijna een vaste vereiste geworden.


Illustratie Foto-ontw.
J.de Groot

Schrijver: J.de Groot, 24 september 2015


Geplaatst in de categorie: internet

2.9 met 12 stemmen 297



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Alexander
Datum:
1 oktober 2015
1-0 voor jouw Joke! Ik wil me niet mengen in een meningsverschil, dus nu ook niet.
Jij kan het wel goed onderbouwen. Respect.
Naam:
Jacob van Schaijk
Datum:
25 september 2015
Twee gevallen:
- op een site waarop ik tegenwoordig mijn gedichten plaats, heeft men om een vrijwillige bijdrage gevraagd. Op dat verzoek ben ik graag in gegaan. Daar is uiteraard geen reclame.
- op een andere site vraagt men een tientje per jaar. Heb ik een tijdje ook gedaan.
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
25 september 2015
Er zijn meer manieren om een site te financieren. Manieren die beter passen bij een literaire site dan de automatische google-advertenties die je op iedere site tegenkomt en die door niemand meer gelezen worden. Een beetje outside of the box denken, mensen! Kom op, we zijn hier een site van creatieve mensen. Denk nu even financieel-creatief, en gooi dat op de mail naar Johan. Want we laten ons toch niet de nek omdraaien omdat we een paar bezoekersaantallen te weinig hebben voor de eisen van de uitgekauwde google-reclames. Om kwaliteit te financieren zijn er nog wel meer manieren!
Naam:
Günter Schulz
Datum:
25 september 2015
Eindelijk weer eens, naast een gemotiveerd betoog, een symbolische abstracte creatie, waarin zich de huidige situatie van deze site maar ook het begin ervan zichtbaar aftekent. Ik moet je diep teleurstellen, Joke, van mij géén zes.
Naam:
J. de groot
Datum:
24 september 2015
Geef me a.u.b de hoofdprijs lezers: zesjes dus.
Ik ben U dankbaar.
Confrontatie is belangrijk.
(Ik blijf wel netjes en een schepje stel ik ook gratis beschikbaar)
Wie dit begrijpt, begrijpt dus van heel veel niets.
Waarvan akte nu.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)