Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Alleen zaterdag 30% korting

Vanmorgen kreeg ik weer eens een mailtje van Karwei met de mededeling dat ik komende zaterdag - en alleen dan - dertig procent korting kan krijgen op Histor verf.

De ene week twintig procent korting, de andere week veertig en nu weer het gemiddelde. Ik word er zo'n beetje zenuwziek van. Pleur toch op Karwei, met je zogenaamde rotkortingen. En alle andere zaken ook, met die kortingen die alleen op een bepaalde dag gelden. Ook de Gamma kan me wat, met kortingen die alleen voor veel te dure rotzooi gelden. Verlaag je prijzen en zeur niet met je achterlijke acties.

Weet je ze vooral duidelijk maken, die acties? Dat er enorme winstmarges op sommige producten zitten.

Schrijver: Jacob van Schaijk, 23 oktober 2015


Geplaatst in de categorie: economie

4.0 met 4 stemmen 198



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Jacob van Schaijk
Datum:
23 november 2015
Ja An, dat is wel zo'n beetje "the limit"
Naam:
An Terlouw
Datum:
22 november 2015
Jacob, het kan NOG erger, namelijk op ZONDAG dat mailtje krijgen...van de zaterdag ervoor! Het is na de komst van de euro NOOIT meer goed gekomen en dat ZAL ook niet meer gebeuren. Ik ben het helemaal met je eens!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)