Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Olie op het vuur

Het zal mij niet in dank worden afgenomen, maar ik begrijp Trump wel. Overal waar de islam intrede doet wordt de rust verstoord, daar sluiten deuren die eens open stonden.

Schrijver: Fred, 31 januari 2017


Geplaatst in de categorie: religie

4.0 met 4 stemmen 88



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
4 februari 2017
ik geef je gelijk Fred
het Trojaanse paard van de Islam
is een van de grootste verspreiders van
stinkende wonden
alle goedhartige, naïeve, argeloze, sullige
moslims ten spijt..
Naam:
Fred
Datum:
31 januari 2017
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden...
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
31 januari 2017
Het gaat om de nuance, Fred, en sheriff Trump banjert overal als een lompe boer overheen. Alle orthodoxe godsdiensten hanteren het oudbakken dualisme, waar sommige mensen zich krampachtig aan vastklampen, wat ze zelf moeten weten, maar als ze er anderen mee lastig vallen, dan zijn ze in overtreding. Heel veel moslims zijn doorgaans milde en tolerante mensen en ze zijn niet allemaal kwaadaardige zotten met schietijzers. Bedenk daarbij dat cowboy Trump de vrije wapenhandel in Amerika steunt en absurd grotesk het dualisme propageert. De Indianen wisten al dat een mens van nature de vrijheid heeft om te gaan en te staan waar hij/zij wil. Dictator Trump heeft de Indianen nogmaals geschoffeerd door die pijpleiding over hun heilige gronden door te zetten. Dán heb je werkelijk geen enkel humaan respect in je donder en bagger je maar voort voor je eigenbelang en meer en meer winstbejag. De islam is inderdaad lamgeslagen en terecht uit de gratie, maar een tak van de islam is het soefisme en die bloeit wat mij betreft als nooit tevoren!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)