Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Onverrichter zake

De vergadering zou plaatsvinden in een mooi lokaal, mij nog onbekend, aan de rand van de stad in een nog koud voorjaar, te midden van weiden waarin bokjes en geitjes dartelden.
Een meneer met forse tatouages die zijn gehele arm bedekten zou het hoogste woord voeren over organisatie en lay-out van onze krant. Andere heren met fors opbollende buik boven de broekriem schonken heel voorkomend thee in en zij bedienden zich later uitgebreid van de lunch, wat de buik niet ten goede zou komen.... De gegevens dwarrelden als los zand door mijn brein, kennelijk zonder houvast te vinden; ik voelde mij overladen door een woordenstroom zonder einde; de woorden van de spreker tuimelden rond in de ruimte, ketsten op tegen de muren en bereikten mijn oren niet, vonden geen weerslag in mijn brein. De middag sleepte zich voort en kleumend wachtte ik tenslotte op een taxi, die uiteindelijk arriveerde....

Schrijver: I.Broeckx, 2 maart 2019


Geplaatst in de categorie: werk

5.0 met 1 stemmen 58



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)