Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten over bedankt

Goede raad = gezond!

Zo loop ik gisteren even bij de Wibra binnen, op zoek naar een lijstje dat ze niet hebben maar toch even kijken!
De gulden regel is: pak een mandje en er bungelt er dus eentje aan mijn arm. In de winkel staan twee dames te kletsen met wat artikelen in de hand en even denk ik: hou je mond, laat gaan maar dan ineens zeg ik: dames, de klanten behoren een mandje te dragen zodat er nog een beetje kans is op afstand bewaren?
Twee stomverbaasde gezichten kijken me aan, blikken naar wat ze in hun handen hebben, inmiddels spullen die richting de kassa gaan en beide vrouwen zeggen: oh sorry, we liepen zo te kletsen dat we het straal vergeten zijn!

Dat kan, dat mag en ik mag ze daar dus ook zonder tirades op wijzen. Personeel liep er niet en ik struinde nog even de winkel door: niets van mijn gading en met een 'goedemorgen' verliet ik de zaak!

... Goede raad hoeft niet duur te zijn ...

Schrijver: An Terlouw, 9 september 2020


Geplaatst in de categorie: bedankt

3.0 met 2 stemmen 127



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)