Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Mijn bekentenis

Ik beken, niet foutloos te zijn, maak blunders bij het leven, nou is dat laatste maar goed ook want als hier zou staan: dat ik blunders maak terwijl ik dood ben, dan verschijnt er natuurlijk niks want er is geen wifi in de hemel, ga ik ervan uit daar te komen als het mijn tijd is natuurlijk! Maar de bekentenis luidt anders, dan de aanhef waar ik mee begon. Logisch maak ik fouten, ben een mens, maar de fouten die ik maak daarvan weet ik dat ik ze maak en ben slim genoeg ongelijk te bekennen daar, waar nodig. Sorry zeggen, heeft nog niemand ooit het leven gekost, toch?
Ik beken, wanneer ik voor de zoveelste keer hoor dat er iemand zomaar uit het leven is gehaald, gestorven is zonder dat we afscheid konden nemen, ik ineens bedenk dat het zo afgelopen kan zijn, mensen van slechts 1 dag, dat zijn we allemaal! Wanneer ik met iets bezig ben en eega, kijkend naar de Tour, ineens een kreet geeft ( moet ik na al die jaren toch aan gewend zijn) schrik ik me te pletter, op mijn tong ligt....juist ja, maar ik kijk opzij, hij zit bijkans in de tv en ik denk: juist!
Ik hou van je....dat zeg ik ook, immers we zijn van 1 dag!

... Zeg het gewoon ...

Schrijver: An Terlouw, 10 september 2020


Geplaatst in de categorie: liefde

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 76



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)