Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De afstand verjaardagen

Het gaat er echt van komen, ik zie het zo gebeuren dat verjaardagen net als feestdagen een ultieme uitdaging wordt qua vieren! Wederom een kleinkind jarig met de schitterende leeftijd van 12 hele jaren, jawel! Een tiener, een puber, ach geef het een naam, bij mij blijft er op de kalender gewoon Jasmijn staan en die verjaarde gisteren dus. Nou was eega al niet lekker, zat meer op het toilet dan gebruikelijk was, waarop ik de jarige belde en zei: ik denk een camping toilet aan te schaffen want nu moet ik haast een nummertje trekken als ik ook naar het kleinste kamertje moet?

Een lachsalvo klinkt door de telefoon, Oma, waar zet je die neer? Ik zeg op het balkon? Weer een lachsalvo met antwoord: dan denken de mensen dat: er vergeetachtige oude mensen wonen? Ja maar dat klopt toch ook! Het gesprekje gaat natuurlijk nergens over maar dat hoeft ook niet, het voordeel van een telefoongesprek is wel dat: een gesprek tussen twee personen niet wordt onderbroken door anderen, maar terugkomend op het vieren van welke festiviteit ook, dat wordt op zeker nog een dingetje, want in een volle kamer zitten is gewoon geen optie meer, hoe veel spuiten je ook krijgen mag.

Groot voordeel is wel, dat het amper risico geeft, leuk is anders maar we moeten het ermee doen. Helaas

... Jasmijn 12 jaar ...

Schrijver: An Terlouw, 10 januari 2021


Geplaatst in de categorie: feest

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 75



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)