Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een wanhoopsoffensief? / Mission Impossible?

Hij kwam aanzetten met veel apparatuur in een zware, zwarte koffer en klaagde meteen maar dat de trappen in het trapportaal van mijn flat niet breed genoeg waren om hem te doen passeren. In mijn woonkamer stelde hij op het enige tafeltje dat ik beschikbaar had en dat gelardeerd is met lichtgroene latjes het metalen, zo welbekende apparaat op dat dient voor de oogmeting en op enige afstand, in de hal, de laptop die de letters toonde die ik daarvan moest aflezen.
Ik had een mooie waardebon ontvangen van de zorgorganisatie, maar tot mijn teleurstelling vroeg de man nog honderd euro erbovenop. Mogelijk om nog eens extra te incasseren verklaarde hij dat mijn toch al fors bijziende ogen flink achteruit waren gegaan. Toch kon ik de letters, die ik moest opdreunen, scherp waarnemen.

Onverrichter zake vertrok de man, zijn zwarte, zware koffer meezeulend na het wanhoopsoffensief van de nutteloze en tevergeefse oogmeting.

Schrijver: I.Broeckx
16 januari 2021


Geplaatst in de categorie: lichaam

4.0 met 1 stemmen 117



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)