Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Op z'n Kop

OP Z’N KOP

de wereld staat
op z’n kop
en wij
raken wij
er nu echt
ondersteboven van? *





* de wereld staat in allerlei opzichten op z’n kop: steeds meer extremere klimaatveranderingen en vervuiling – en geestelijke vervuiling: zie de rellen in ons land.
Iedereen spreekt z’n afschuw er over uit en weer worden er conferenties/vergaderingen belegd over van alles en nog wat. We vergaderen ons naar de bliksem en er gebeurt niets.

Politieagenten en journalisten, beveiligers worden voor het gepeupel gegooid zodat men wat heeft om zich op af te reageren. Wanneer gaan Rutte en z’n kornuiten er nu eens echt iets aan doen. Kom van dat pluche af: niet langer afschuiven naar een ander, maar zelf aanpakken. Voorzie de politie van echte serieuze middelen om de goedwillende burgers/winkeliers/ziekenhuizen te beschermen. Zet desnoods mariniers en commando's in, die echt een robbertje kunnen en wel willen vechten. Volgens Rutte betreft het maar één procent van de bevolking die zich schuldig maakt aan rellen.

Een rotte tand, die kiespijn veroorzaakt, laat je trekken door de juiste persoon - de tandarts.

Schrijver: catrinus
Inzender: C.A. de Boer, 26 januari 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.0 met 1 stemmen 76



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)