Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

1 van 3? Nee toch?

Met gekruiste vingers denk ik, het zal toch niet 1 van 3 zijn? Liever niet maar voor het zeggen heb je ‘t niet, immers komen alle goede- maar ook de meeste nare dingen in drie, dus met gekruiste vingers ( nu niet natuurlijk want tikken met gekruiste vingers is geen doen) duim ik nu. Nee ook niet met die vinger in de mond, wie weet komt dat nog maar nu even niet. Wat is er loos nou dat zal ik even zeggen, de wasautomaat is kapot, eh niet helemaal dood, maar slechts een soort van schijndood want ze centrifugeert niet meer. Dat is lastig, heel lastig mag je wel zeggen want bij het openen van de deur en het wasgoed willen pakken, blijkt dat het water er uitloopt.

Geen goed plan dus!
Ik gooi het terug en kies de aparte knop: centrifugeren, de teller staat op 10 minuten, zolang duurt het dus. Na 5 minuten staat er nog steeds 10 in beeld en alles wat ze doet, behalve juist ja het wasgoed droger maken.
Wat nu? Ik kies een ander programma: spoelen en centrifugeren, dat helpt iets, en warempel ze gaat even aan de gang om water uit het wasgoed te persen!
Goed plan was het, al was het ook van korte duur. Ik zeg tegen eega, wasautomaat gaat dood en hij zegt, hoe lang heb je hem nu, jaja, JE zegt ie, want dat het dus mijn apparaat is moge duidelijk zijn, de enige mannelijke wasautomaat is die van de man in huis die alle apparaten weet te bedienen en de mijne kan net de aan- en uit-knop bedienen, terwijl dat niet eens nodig is want als je haar op de klok instelt doet ze alles automatisch.

5 jaar is ze mijn trouwe bondgenoot, deed wat ik wilde, liet zich bedienen, deed haar best en nu is ze half dood.
Twijfelen moet je niet in dit geval, ik bel de zaak waar ze vandaan kwam, en bestel een nieuwe, jawel, want als een electronisch gedeelte naar de knoppen is van zo’n apparaat, na vijf jaar en intens gebruik dan moet je niet de kosten van voorrijden, monteur, software en dat soort grappen willen, dus een telefoontje naar een kleine zaak, ( zo doe je dat nu) leert me dat ik een beter merk kies dan 5 jaar geleden, toen kon het wat minder, nu kan het makkelijk en dus laat ik de man weten een nieuwe te willen en die komt morgen. Het bizarre is wel dat ik van hem hoor dat: van het apparaat wat hier staat er bij hem inmiddels meerdere staan van mensen die hetzelfde probleem hadden, dat geeft te denken, een productiefout, niet prettig maar nu blijkt toch maar weer dat goedkoop duurkoop is geworden, of zou je tegenwoordig al elke 5 jaar een nieuw exemplaar moeten aanschaffen! Oké, ze draait gemiddeld 5x per week, dat weer wel. Maar nu wordt ze morgen vervangen

Voordeel: ze brengen, sluiten aan, nemen de rommel en de oude mee en daar doe je het voor, dat kleine stukje klantvriendelijkheid, dat vanzelfsprekende, dat hele normale wat lang niet elk bedrijf kent hoor, immers zijn er bedrijven die in dit geval zeggen: we mogen niet aan Electra komen, dus dat is geen grapje! Echter vraag ik me nu wel af, omdat 5 jaar terug er 3 apparaten de geest gaven, wat is nou nummer 2! Dus wie weet, wordt vervolgd

... 1 van 3? ...

Schrijver: An Terlouw, 31 januari 2021


Geplaatst in de categorie: filosofie

3.0 met 1 stemmen 72



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)