Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Toeval?

Ja toeval dus want er komt via Facebook een berichtje binnen over Baudet, dat ie bezig is met een soort van campagne voeren. Nou is dat allemaal openlijk en dus, reageer ik door te zeggen: dat dit niet mijn figuur is om op te stemmen...dat is humor, want ik krijg antwoord: dat ik dan niet moet reageren want zo zegt een dame: dit is voor gelijkgestemden? Mijn antwoord: oh dus alleen als je het ermee eens bent mag je wat schrijven! Het blijft stil na deze opmerking maar ineens komt daar vanuit het niets een nummer twee die me aan biedt om me aan te sluiten bij...iets van 21 of zo? Ik antwoord de beste man door te zeggen dat: ik bij benadering niet 1 enkele club kan aanwijzen waar ik de stem op uitbrengen moet. De man snapt het. Beter ook, maar als je dus op dat forum je mening wil geven, doe je er beter aan om zogenaamd een “ meeloper “ te zijn, anders vinden ze je niet zo aardig...

... Altijd eerlijk blijven ...

Schrijver: An Terlouw, 13 februari 2021


Geplaatst in de categorie: politiek

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 57



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)