Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Wachten duurt lang

Zalig Pasen.
Mam, we zijn in contact geweest met een positief besmet persoon, tenminste je kleindochter dan en ik voel me niet lekker...tijdens het beeldbellen zie ik een kind met dikke waterige ogen die wit ziet, ik heb spierpijn en ben zo moe...morgen moeten we gaan testen, zegt ze nog. Kleindochters klachten vallen (nu nog) mee en vanmorgen zijn de twee naar de testlocatie gegaan. Vrolijk Pasen. Staafje in je neus, in je keel tranen schieten over je wang heen en samen terug naar huis, eitjes zoeken...want het is Pasen en er zijn meer kids in huis! Het wachten is op de uitslag, maar alles gaat gewoon door, er zijn kids in huis die nog geen klachten hebben, gelukkig want dan is het voor hen nog even Vrolijk Pasen.

Het is wachten op morgen, met een beetje mazzel dan, we duimen voor een klein griepje, oké ook niet leuk maar beter dan....positief besmet te zijn natuurlijk want dan moet iedereen in quarantaine. Tot dan geldt: gezellige Pasen, waar je dat ook doet!

Schrijver: An Terlouw, 4 april 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 64



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)