Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Valpartijen in de Tour

En dan is daar de Tour de France, het wielerspektakel waar menig man ( en vrouw ) voor gaat zitten, drie weken lang. Het is niet anders in huize T natuurlijk behalve dat ik nog wel mijn blik van de tv kan afwenden, met andere woorden: ik kan nog wel een stukkie missen! Meneer T niet, tenzij ( duurt te lang misschien?) zijn ogen even dichtvallen…tja het zijn heel wat pedaal trappen die je moet blijven volgen natuurlijk….op de twee enorme valpartijen na dan en dat was dus iets waar ik niet alleen vreselijk van schrok, maar de wijze waarop het gebeurde maakte me wel zo kwaad, dat ik niet herhaal wat ik echt zei…want er stond een vrouw langs de kant van de weg met een bord, ze wilde opvallen nou: dat is haar gelukt! Wat een ongelofelijk dom mokkel, nu hou ik het netjes, minstens tien renners hapten naar het asfalt en dat allemaal door een ongelofelijke blunder van een mens wat graag gefilmd wilde worden! Dat is haar gelukt en de verbandindustrie heeft weer goede zaken gedaan! Ik hoop echt dat ze het mens opsporen want dit is te dwaas voor woorden!

... De valpartijen in de Tour door toedoen van 1 mens! ...

Schrijver: An Terlouw, 26 juni 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 158



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)