Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een redelijk brede rug

Ja hoor, die heb ik wel een redelijke brede rug zo van: je kunt m’n rug op of: alles langs je rug af laten glijden, dat is ook best een mooie en toch, kost het me moeite om sommige zaken langs m’n rug zo naar beneden te laten glijden! Natuurlijk weet ik dat ‘t het beste is maar soms dan werkt dat dus niet en neem ik de dingen die ‘ eigenlijk langs m’n rug af moeten glijden ‘ de hele dag, overlopend in de avond en vervolgens de nacht mee naar bed. Nou is het bed een prima plek, vermits je dat doet wat je er behoort te doen, maar: als sommige acties dus niet van m’n brede rug zijn afgegleden, ik ze meeneem naar die plek waar je geacht wordt je slapen, tja dan kan Klaas Vaak nog zoveel langskomen maar komt de slaap dus niet!

Dus een brede rug- ja
Een gladde rug - ja

Maar wanneer er nare dingen gebeuren dan werken die twee dus echt niet mee en daar zit het probleem, er zit geen knopje wat je uit kunt zetten, je hoofd is bij datgene wat je bezighoudt en als dat knopje buiten werking is, helpt er geen brede- en ook geen gladde rug, dan helpt alleen maar…,wachten tot je het een plekje kunt geven. Morgen toch maar weer kijken of de rug ingesmeerd kan worden!

... De brede rug! ...

Schrijver: An Terlouw, 17 juli 2021


Geplaatst in de categorie: vrouwen

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 278



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)