Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Herinneringen aan mijn mislukte carrière: een "typisch geval"

In die tijd had je nog die kaartenbakken die je kon raadplegen bij onze vestiging van de vrijwilligerscentrale aan het Sint Annaplein en die voorziening leek op een hoorn des overvloeds, op een rijk, gul arsenaal waaruit je naar hartenlust kon putten en waaruit je vacatures van je gading kon opdiepen en uitkiezen.....

En zo was ik terecht gekomen bij een alternatieve genezer in het "paranormale gezondheidscentrum" in een naburig dorp wiens lezingen, gegeven in de Franse, Duitse en Engelse taal ik zou moeten gaan uittypen...

Tot mijn verrassing en onthutsing echter noemde de genoemde man mij op instigatie van de vrijwilligerscoördinator met zoveel woorden een "typisch geval"....

Na hiervan kennis genomen te hebben begaf ik mij in het buitengebied rondom de woning van de paranormaal genezer en maakte daar een wandelingetje en vertwijfeld en beledigd zag ik met betraande ogen een koe in de lodderige koeienogen.....

De werkzaamheden voor mijn nieuwe werkgever zouden nooit plaats gaan vinden.....

Schrijver: I.Broeckx
1 september 2021


Geplaatst in de categorie: werk

3.5 met 2 stemmen 65



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)