Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een kleine lock-down

Natuurlijk zat het eraan te komen, het virus is aan de winnende hand en dus: gaan we opnieuw in een lock-down, nog los van het feit wat we er allemaal van vinden, los van het feit wat we van dit demissionaire kabinet vinden, is dit de enige logische oplossing voor een enorm groot probleem. Zoveel mensen, even zoveel meningen en iedereen heeft wel een visie want zeg nou zelf: hoe vaak hebben we het woord gehoord wat virus heet, wat Corona heet en hoe vaak heeft U de handen gewassen en mondkapjes gekocht? Talloze malen toch? We zijn ondanks de maatregelen verder terug dan bij ‘af ‘ want nu zijn er al veel mensen gevaccineerd en zelfs dat is een no-go situatie nu.

Niet meer dan vier personen binnen, de afstand bewaren, kortom we zitten weer thuis en weet, home sweet home, gelukkig zijn er talloze mensen die dit wel zo zien, maar dat heeft meer te maken met de leeftijd want de jongeren willen uit, op stap, die willen hun grenzen verleggen en meer! Tja, dat gaat niet nu, want we hebben een soort opgelegde taakstraf zonder enkelband dan, gelukkig. Nou hoop ik niet dat er mensen op ideeën komen want dat zou een brug te ver zijn. Wel hoop ik dat: we met een paar weken in elk geval voor elkaar krijgen dat die duizenden besmettingen omlaag gaan want eerlijk is eerlijk: we worden Corona moe!

Blijf wijs, gezond en vooral: verstandig

... Deel zoveel van het virus ...

Schrijver: An Terlouw, 12 november 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 60



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)