Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Kaarten halen in Goirle

Men herkent mij doorgaans aan mijn stem. Deze draagt ver en reikt ver, dus was het hoorbaar in de hele bus, dat ik vroeg naar "De Hovel" in Goirle (Het naburige dorp Goirle bezoek ik van oudsher met enige regelmaat en ik heb er vele voetstappen liggen). Enkele medepassagiers bleven na mijn verzoek lusteloos, onverschilig en apathisch voor zich uit staren, maar een oudere, kale heer vóór mij was behulpzaam, hij draaide zich om en reageerde onmiddellijk: "De Hovel? Dan kunt u het beste in de Dorpsstraat uitstappen!" De vriendelijke heer was mijn dank waard. Hij begeleidde mij verder door de drukke winkelstraat naar de zaak voor knutselspullen die ik zocht. In de rijk gesorteerde winkel deed ik uit het grote assortiment de bescheiden keuze van drie, met gaatjes geperforeerde kleurige kaarten inclusief borduurgaren en een naald. Bij de wekelijkse bijeenkomst in het Wijkcentrum zou ik het nu niet af hoeven te laten weten.....

Schrijver: I.Broeckx
7 maart 2022


Geplaatst in de categorie: hobby

5.0 met 2 stemmen 51



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)