Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Hoeveel leugens worden er nog gepikt?

De mondkapjes deal, zoals we inmiddels allemaal weten, staat nu na een arrestatie van de verkoper, die er een schamele negen miljoen aan verdiende, zonder winstoogmerk ook nog, hoog op de dealing lijst van de kamer, gesprekken over- en weer inclusief de talloze discussies, afgeroomd met mooie mails en ontelbare appjes met als eindpunt de diverse microfoongesprekken als journalisten om opheldering vroegen. In het prille begin wist Hugo zich nog met een ( flauw ) grapje ervan af te maken, net als Mark deed in het begin: hij wist nergens van? Nou ja, dat kan natuurlijk want ook ikzelf heb wel eens iets wat me totaal ontgaan is en zeg dan snel dat- ik het echt niet meer weet…

Dat kan Hugo ook overkomen, Mark ook toch? Echter een week later is het de opmerking: een schuchtere ‘ het zou kunnen ‘ antwoord, tot en met de dag van nu, alhoewel: vorige week kon hij ineens geen antwoord geven, gedurende het ‘ lopende onderzoek ‘ oeps…
En dan vandaag, als hij na eerder melding van- niet te kunnen verschijnen, toch acte the presence geeft laat weten : de gang van zaken te betreuren, maar niet betrokken te zijn geweest bij de deal die de negen miljoen naar Sywert stuurde….

Dat is het nu, het heden, net als vorig jaar Mark deed, die later toch moest bekennen schuldig te zijn, waarbij het complete zaakje af moest treden, dus is het nu een kwestie van afwachten dat Hugo alle papieren gaat overleggen, waaruit blijkt dat hij wel degelijk mede-schuldig is en dan komen we bij de taak die hij nu heeft want stel je voor, hij gaat nu over woning en aanverwante zaken, enig idee hoelang het duurt voor we te maken krijgen met gesjoemel op de huizenmarkt?

Ze zitten veel te snel op een post, waar ze absoluut niet geschikt voor zijn!
Wordt vervolgd.

... De mondkapjes die geen deal hadden… ...

Schrijver: An Terlouw, 6 april 2022


Geplaatst in de categorie: maatschappij

3.0 met 2 stemmen 207



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)