Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Als de eenzame noordelijke ster?

Ze zou langskomen zoals ze beloofd had en inderdaad belde ze die middag aan. Ze zag er verrassend oud uit met lijnen in haar gezicht en een dubbele ring om de vinger, mogelijk getuigend van veel liefde, maar tevens van veel leed.

Haar naam was Wilma en ik was mateloos onbewust en onwetend van het feit dat ze steeds met haar goedgunstige aard op de achtergrond aanwezig was geweest en goed over me gedacht had zoals vanuit een verre sterrenhemel mogelijk een ster liefdevol op ons neerkijkt. Ik had kennelijk een solide status verworven als passagiere van de Opstapbus en het interview voor de Wijkkrant, eens, zo lang geleden, had mijn reputatie voorgoed bij het Servicebureau gevestigd en veel goodwill teweeggebracht. De bonnen voor de uitstapjes die in het verschiet lagen werden onverwacht geschonken en ze noemen mij bij het Servicebureau met veel respect "mevrouw Broeckx".....

Schrijver: I.Broeckx
18 november 2022


Geplaatst in de categorie: bedankt

3.5 met 2 stemmen 52



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)