Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

In Tilburg West, in de vroege morgen

Door de duisternis die de wereld ook in de vroege morgenuren overspoelt ben ik opnieuw op weg gegaan en passeerde ik de gebouwen van de GGZ. Onder meer die heilloze, nu verlichte vergaderzaal waarin ik eens mijn zinloze en onbetaalde notuleerwerk verrichtte terwijl de andere deelnemers aan de vergadering het steeds weer besmuikt moesten hebben over hun hoog verheven en frequente orgasmes waarnaar zij zich voortspoedden.
Verderop aan de Lage Witsiebaan treft men oude bomen aan die hun takken spreiden en het grasveld overladen met roze bloesemblaadjes in het voorjaar. En men mag niet vergeten dat daar verderop tevens het massieve en imposante gebouw van GGZ Breburg is dat is opgericht om het psychische leed en de kwellingen en kwetsuren van velen te stelpen hoewel dat vaak een wanhoopsoffensief is en waarvan de naam als het ware gebeiteld staat in levensgrote letters op de gevel.
Zo vervolgde ik mijn weg door sneeuw en duisternis om tenslotte een andere bestemming te bereiken.....

Schrijver: I.Broeckx
20 december 2022


Geplaatst in de categorie: emoties

4.0 met 2 stemmen 35



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)