Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Als door een roofdier aangevallen.....

Hoewel het ongeluk en de hersenziekte die men de naam "Alzheimer" heeft toebedacht haar aanvliegen als een woest en woedend roofdier, hoewel deze oprukken als een leger te velde, hoewel haar voorheen uitstekende verstand het vermogen tot ordening heeft verloren dat eigen en essentieel is voor de menselijke soort, voor de homo sapiens sapiens, vraagt mevrouw nog naar mijn welzijn, als het ware met de menselijkheid die haar resteert.

Hoe dit ook zij; een weldadige blijmoedigheid die echter ieder werkelijk fundament of rechtvaardiging mist, heeft mevrouw overvallen en zij zal volgens eigen zeggen weer gaan tekenen en schilderen en zij zal gaan verhuizen.

Overigens houdt zij zoveel van "De Natuur" dat zij graag voortstrompelt door de snijdende kou in de bescheiden en armzalige bosschages rond het Zorgcentrum.

Ik ben vandaag bij mevrouw op bezoek geweest en we kwamen te praten over de geboden van Jezus Christus, die niemand nog begrijpt.

Schrijver: I.Broeckx
28 januari 2023


Geplaatst in de categorie: individu

5.0 met 1 stemmen 25



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)