Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Tandperikelen (vervolg)

Er is een gat gevallen in mijn snijtanden, die hoe dan ook wegens hun verkleuring en scheefheid nooit een schoonheidsprijs hebben verdiend. Hierdoor is een zwarte vlek ontstaan die eveneens ontsierend is.
In Tilburg Zuid bevindt zich een massief, kolossaal gebouw, een soort "alternatief kantoorpand" met vele kamers en achterkamertjes waar schimmige gestalten in witte uniformen zich voortspoeden. Een areaal van tandartsen en van hun assistenten wijden zich hier aan de zorg voor hun patiënten. Ik zal me moeten overgeven aan de handigheid en vaardigheid van de vrouwelijke tandarts die de injectienaald door het kwetsbare tandvlees zal jagen tot deze als het ware mijn hersenen zal bereiken. Vervolgens zal de zware apparatuur losgelaten worden op de fragiele voortanden die hieronder bijna lijken te bezwijken. Mijn hele kaak zal verstijven en verlammen onder de verdoving maar daarna zal ik de terugtocht naar huis mogen aanvaarden...

Schrijver: I.Broeckx
7 februari 2023


Geplaatst in de categorie: lichaam

4.0 met 1 stemmen 43



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)