Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Excuses

Excuus maken schijnt in de mode te zijn.
Zelfs van onze paus wordt dat verwacht.
Hoe komt dat toch.

Als je erover nadenkt, lijkt het erop dat onze democratie en vrijheid van meningsuiting zich tegen ons keert.
Wij mogen niet meer zeggen wat we denken.
Waarom niet eigenlijk?
Misschien omdat er dan nagedacht kan worden over allerlei zaken die het daglicht niet kunnen verdragen?
Het zijn momenteel bepaalde moslims die zich tegen het westen keren.
We kunnen ze achterlijk noemen zoals Pim Fortuyn, maar dat is het niet.
Ze zijn wel achter met hun denken en gezamenlijk willen ze alleen maar het gehele westen tot de islam dwingen.
Ongelovig? Okee, kop eraf.
Je bent in hun ogen niet meer dan een ongelovige hond.
Vrouwen zelfs helemaal zonder waarde.
Waarom dwingen wij hen niet eens tot excuses?
Je kunt dan wel gaan stemmen op de partij die met hen de dialoog wil, maar het is de moslim toegestaan ongelovigen te misleiden.
Denk maar aan Arafat, die meedeed met de dialoog, maar bij zijn eigen mensen opriep tot de Jihaad.

Kunnen we niet beter alle excuses afschaffen!!!

Schrijver: Eva Mensch, 17 september 2006


Geplaatst in de categorie: actualiteit

1.3 met 9 stemmen 1.074



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)