Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Intense liefde online

Na driekwart jaar krijg ik ineens een foto van Marja. In al die tijd heb ik alleen maar een beeld van haar in mijn hoofd gemaakt. En nu… daar is ze ineens, “zomaar” op een foto.
‘Jeetje, wat een prachtig mooie vrouw en haar lach……’ Ik ben verliefd! Ze vraagt me, wat ik van haar vind en ik vertel haar, dat ze er voor heeft gezorgd dat er duizenden vlinders in mijn buik opvliegen. Ze had niet verwacht dat ik zo heftig op haar zou reageren. Ik zeg tegen haar, dat ik ook een foto zal sturen, maar dat ik die eerst in moet scannen.

‘Pfhoe,’ wat was ik zenuwachtig toen ik haar mijn foto stuurde: ‘Zou ze mij net zo leuk vinden als ik haar,’ vroeg ik mezelf af. Ik wachtte haar reactie vol spanning af… ‘Tjee, nu heb ik het ook te pakken,’ zegt Marja. Ze vond me geweldig. Ik wist niet hoe ik het had.

De spannende momenten die ik daarna met haar beleef zijn onbeschrijfelijk. Maar, hoe moest dit nou zo met onze gevoelens, terwijl we ook een partner hebben? Mogen we dit wel voelen voor elkaar?
________________________________________

‘Met jou is het elke keer net iets meer,’ zegt Marja. ‘Met jou heb ik mezelf niet in de hand. Je maakt van alles in me los. Dat is gewoon zo en ik kan het niet verklaren.’
________________________________________

‘Ons contact en onze liefde voor elkaar hebben twee uitwerkingen,’ zegt Marja: ‘Ik voel me steeds meer naar je toegetrokken, maar het voelt ook steeds gevaarlijker voor mij. Ik denk dat je dat wel snapt.’
________________________________________

Dan ineens heb ik haar iets belangrijks te vertellen. Ik moet namelijk op cursus voor mijn werk en daarvoor verblijf ik drie dagen in een hotel in de stad, waar zij woont! Ik nodig haar uit, om naar mijn hotelkamer te komen. ‘Jeetje, meen je dat,’ zegt ze blij verrast. ________________________________________

Ik zit me het hele weekend gek te denken. ‘Zouden we nu zo uit elkaar moeten gaan? Ik hoop echt van niet.’ Gelukkig valt het allemaal mee. Peter was er niet meer over begonnen en Marja kon al snel weer verder met me kletsen. Maar, dat blijkt van korte duur, want al heel snel gebeurt er weer iets en dit keer is het echt schrikken.
________________________________________

Dan op een dag, ga ik naar een paranormale beurs. Ik besluit de foto van Marja mee te nemen. ‘Zou ik het durven?’ Ik besluit om de stoute schoenen aan te trekken en wacht op mijn beurt bij een fotolezer...

Schrijver: R.S. van Veen, 2 oktober 2006


Geplaatst in de categorie: erotiek

-0.2 met 6 stemmen 1.684



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)