Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Plassen onder de douche

Ik sta onder de douche. Het kost me de laatste tijd erg veel energie, ik ga met steeds meer tegenzin douchen.
Nu heb ik mezelf zover dat ik mijn slaapkleding uit heb getrokken, op een hoop het gesmeten en onder de warme straal ben gaan staan.
Ik sta al een paar minuten als ik plotseling moet plassen. Het doet me denken aan al die momenten dat ik onder de douche heb gestaan op een moment dat ik moest plassen.

Ik ben een held nu ik toegeef, dat ik dikwijls mijn plas heb laten lopen, vooral toen ik nog thuis woonde.
Mamma vroeg het dan weleens en zei dat ik voor het douchen naar het toilet moest gaan.
En nu stond ik onder mijn eigen douche, en moest ik plassen…

In mijn badkamer staat het toilet pal naast de douche, kleine moeite dus om mijn plas hierop te doen. Ik kom onder de douche vandaan, denk op de tioletpot plaats te nemen, maar doordat mijn lichaam nat is, glij ik met één beweging over de wc-bril, zo de wc-pot in……ik slaak een gilletje en probeer overeind te komen, iets wat me niet meteen lukt. Walgelijk, zit ik nu in mijn eigen plas? En het is nog koud ook!

Ik grijp de rand van de wastafel beet en hijs mezelf uit de pot. Rillend ga ik weer onder de warme straal staan, en besluit de volgende keer weer gewoon mijn plas te laten lopen onder de douche….. En mocht iemand me ooit vragen of ik onder de douche geplast heb? Dan heb ik een verhaal achter de hand!

Schrijver: stephanie-jou, 28 maart 2008


Geplaatst in de categorie: humor

3.0 met 7 stemmen 1.052



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
je weet wel
Datum:
29 maart 2008
Dit is nog eens wat je noemt, een wc-verhaal! *glimlacht*

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)