Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Scheer je schaamhaar schat

Je neusje, fijn en klein, hoe mooi kan een neusje zijn.
Je ogen, je ogen, kijken zo mysterieus, wat een eenheid met die fraaie neus.
Je billen, o, je billen, zeg maar niets want ik ga gillen.

Maar waar, waar zit je betere, je goede ik? Daar, ik zie hem in je haar. O steek het op. Zie, zie je ranke slanke hals, je oortjes fijn als schelpen, geringd zo zilverfijn. Het is je gewone ik, ik zie het al. Knip af dat haar, schat, want met je gewone ik kom ik niet klaar.

Verder gaat het langs je armen, o albasten zuiltjes. Je schouders zacht en toch zo scherp gesneden. Borsten als bergen, waartussen dat zalige ravijn. Tepeltjes, tepels wat groeien jullie. Jullie groeien, doet mij mijn stijfheid voelen.

Maar waar zit toch je goeie, goede ik? Zit hij in je naveltje, in dat kuiltje zo geheim? Nee, het is geen goedkope rijm. Mijn liefdeshonger moet ik stillen. Er zit een ik, maar ’t is je slechte. Of nee, ‘t is daaronder, in je buikje zo welvend. Ja,‘t zit in je darmen. Hoor, ze jengelen en ze piepen. Je darm, je blinde darm, daar heb ik niet veel mee.
Snij hem af, gooi hem weg en spoel hem door de plee.
Vrijen kan ik er toch niet mee.

Mijn vingers lopen over je venusheuvel. Wat een uitzicht, wat een glooiing. Dit is pas de zalige verstrooiing van een minnaar die naar minne snakt. Je heup, ach die fraaie ronding boven aan een been zo lang. Goede hemel, ‘t maakt me bang.

Maar waar is toch je beter, goede ik? Zit hij tussen je roze lipjes, schat? Of op dat bobbeltje, hoe noem je dat? Een kloris is het niet. Ha, daar zit hij, hè hè,‘t werd eens tijd. Jij lieve stoute meid. Daar zit hij, verstrikt in dat bosje haar. Ach, jij goeie ik, wat doe je daar? Wat is dat nou, je werkt niet mee? Scheer je schaamhaar, schat, weg ermee.

Zo, nu ben je helemaal van mij. Ontdaan van alle prietpraat lig je daar in al je schoonheid, klaar voor mij. Nu zonder enige reflectie versmelten onze naakte lijven. Met een joekel van een erectie ga ik met jou de tijd verdrijven.

Schrijver: Kary Kepla, 30 december 2008


Geplaatst in de categorie: erotiek

2.6 met 30 stemmen 3.153



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)