Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

pech! pech! pech!

Een paar jaar geleden ban ik gaan survivallen. Alles was heel leuk totdat ik in het water viel.

Eerst gingen we met zijn allen kanoën. Er zaten 3 mensen in een kano. Het was heel gezellig en we vielen bijna in het water. Daarna gingen we een stormbaan doen wat ook lachen was als er mensen in het water vielen, totdat je er zelf in viel, dan vind je het een stuk minder grappig.

Nadat we de stormbaan gehad hadden gingen we naar het zwembad. Na het zwemmen gingen we ons omkleden en eten. Toen we uitgegeten waren gingen we een ijsje eten en gingen met z'n allen op de rand van het zwembad zitten. Toen we weer naar huis wouden vertrekken, wou ik via het trappetje omhoog gaan, wat echter niet helemaal goed ging. Ik viel in het water, terwijl ik net droge kleren had aangetrokken. Gelukkig had ik nog wel droge kleren mee anders had ik met natte kleren naar huis gemoeten.

Gelukkig kon ik er nog wel om lachen. Ook heb ik een wijze les geleerd. Ga nooit meer op de rand van het zwembad zitten als je je net hebt omgekleed.

Schrijver: marit, 9 april 2010


Geplaatst in de categorie: humor

4.0 met 2 stemmen 205



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)