Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Mijn Dochter Jaylin

Het was hartje zomer en er viel geen druppel regen, 39 weken en 6 dagen heb jij in mama's buikje gelegen.
Mama was bijna van jou uitgerekend en werd in het ziekenhuis binnen gebracht, mama weet het nog goed het was op een donderdag 31 Juli 2008.
Lichte weeën begonnen op 1 augustus rond half 1 midden in de nacht,
de weeën duurden langer dan mama had gedacht.
Op 2 augustus om 9 uur in de ochtend was de verloskamer bezet,
mama had toen persweeën maar lag aan de ctg scan vast op het ziekenhuisbed.
Toch wist mama dat het niet lang meer kon duren, jouw oma en overgrootoma waren mama's enige en goede steun in alle zware uren.
Een familielid stond op de gang te wachten en kon alles horen.
En daar was je dan op 2 augustus om 9 minuten over 10 ben je in de ochtend geboren.
Jij bent het mooiste wat mama heeft gekregen, dankzij jou mijn kind zag ik het nut weer om te leven.
Ondanks dat jij en ik een tijdje met zijn 2en bleven, kwam er op 8 november voor mama een man en voor jou een nieuwe papa in ons leven.
Hij is degene die ons opwarmt in de kou, een man en een papa die om ons geeft en van ons houdt.
Nu ben je nog een meisje zo klein, maar weet dat papa en mama gelukkig met jou zijn.

Ik hou van jou mijn kind Jaylin

XxX Mama

Schrijver: Romy Heberle
Inzender: George verheezen, 19 augustus 2010


Geplaatst in de categorie: kinderen

3.0 met 3 stemmen 565



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Han Messie
Datum:
20 augustus 2010
Email:
hmessielive.nl
Hoe moeizaam, de belangrijkste en toch daagse gebeurtenissen in de wereld soms doorgang hebben.
Het verhaal toont dit aan met twee heel gelukkige bewerkingen aan het eind,

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)