Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Paaldansen

Judith heeft als grootste passie paaldansen en ze heeft zichzelf dan ook danig opgewerkt tot specialiste op dit gebied. Eerst volgde ze een cursus in Utrecht, waar ene Jaqueline de paaldanskunst demonstreerde en de fijne kneepjes van het vak wist bloot te leggen. Judith genoot zichtbaar van alle bewegingen, die Jaqueline wist te maken aan die stalen paal. Het is een mengeling van kunst en erotiek, erotische kunst dus, werd haar wijsgemaakt. De vrouwen in de cursus kwamen uit alle lagen van de bevolking, er zat zelfs een bekende politicus tussen. Judith woont in een flat te Soest en ze heeft zelfs een eigen paal in haar woonkamer gemaakt. Wanneer ze zin heeft, vertoont ze haar kunsten op internet, wat haar bijzonder opwindt. Het idee dat vele mannen naar haar kunstige paalacrobatiek kijken, laat haar niet onberoerd. Haar strakke vormen geven haar een sterk gevoel van zekerheid. Het speelse van deze sport betovert haar, heel anders dan haar balletopleiding, waar ze zo'n intense hekel aan had, omdat ze daarmee het hiaat van haar moeder's verlangen moest opvullen. Haar onderbenen lijken daardoor nu wel op behaarde mannenbenen, zeer gespierd en krachtig, zeemansbenen. Sinds kort treedt ze op in een erotische bar ergens in de Rosse Buurt van Amsterdam. De treinreis maakt haar heel rustig van binnen en eenmaal aan de slag gloeit ze van top tot teen, geniet ze van de loerende blikken van op knapppen staande geile mannen. Ze flirt met hen, ze palmt hen in en ze laat ze in het stof bijten. Met een stalen glimlach. De meesten zijn op den duur stomdronken en schuiven flappen euro's in haar slip, waarna ze nog eens een bonuspresentatie geeft. Alles ging goed, totdat ene Philip haar ging beschimpen, openlijk 'Hoer!' scheldend en bedreigingen uitend, terwijl hij door de portier werd weggetrokken. Ze denkt dat die gestoorde gozer ver weg is, houdt zichzelf daarin voor de gek, reist verdoofd door haar paaldanssucces terug naar haar o zo veilige flat met de o zo vertrouwde spullen. Ze drinkt een flesje wijn en gaat naar bed. Opeens schrikt ze enorm, er weergalmt popmuziek in de woonkamer en de lichten zijn allemaal aangedaan. Ze loopt met bevende benen naar de woonkamer. Daar ziet ze Philip naakt hangend in de paal, stomdronken, lallend, blind voor haar. 'Hoe komt die hier binnen?', denkt ze verwonderd. 'Hé, wie ben jij?', zegt hij opeens. 'O, ik ben je lerares paaldansen, het gaat goed zo, je moet alleen hoger klimmen, tot de top, kanjer!', zegt ze motiverend. 'Tot de to-to-top!', herhaalt hij. Het lukt hem om bovenin te komen. 'En nu in één keer loslaten!', schreeuwt Judith gedreven. 'Lo-lo-los-la-la-laten!', bazelt hij. Hij doet het en met een smak valt hij naar beneden, zeer ongelukkig op zijn hoofd, hij breekt acuut zijn nek. Ze sleept hem naar de tuin, waar ze hem begraaft. Nadien doet ze nog een sierlijke paaldansact op romantische muziek en gaat daarna heerlijk slapen. Ze droomt van wereldroem en massa's aanbidders, die ze hautain kan afwijzen, vanwege haar hoge status en haar goedgevulde bankrekeningen.

Schrijver: Joanan Rutgers, 8 april 2011


Geplaatst in de categorie: misdaad

4.3 met 3 stemmen 166



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Monique Methorst
Datum:
10 april 2011
Grijnzzzz..ik heb een etage in Soest gehad, mét een paal in het midden...dat was de krabpaal voor mijn katjes. hhahahahahaa solly moest zo lachen hier.
Maar even zonder gekheid: vlot geschreven.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)